+
Vazeny pane Martine Fafilku,
dekujeme za Vasi reakci, pramenici z predpokladu vyuziti nadstandardni sluzby bez predchoziho ohlaseni. Je totiz bezne, ze zbozi se vraci na adresu e-shopu - ne do parcelshopu, aby musel pro kazdy balicek pracovnik e-shopu jezdit osobne pres pul mesta vyzvedavat jej. Navic bez predchoziho oznameni, kdy neni ani zrejma zadna identifikace. Nemuzete se pak divit, ze takove balicky nejedeme prevzit. Takto byste myslim pochodil i jinde. Pokud by byl balicek zaslan radne na nasi adresu nebo alespon byl komunikovan predem tento vyjimecny pripad a jeho duvody, spolecnou cestu bychom jiste bez problemu nasli. Penize mate na ucte zpet. Faktury prikladame ke kazdemu balicku automaticky, stejne tak jsou pripravene pro kazdeho zakaznika ke stazeni online.
S pozdravem
Viktor Bilek
modik.cz
-
-