Víte, co chtějí zákazníci vašeho eshopu?

Víte, co chtějí vaši zákazníci v eshopu mít? Chcete zvýšit návštěvnost, konverze a s tím i zisky? Zde přinášíme několik důležitých bodů, kterými je vhodné se řídit, pokud chcete, aby byl váš eshop úspěšný.

Zásadní parametry výběru:

  1. Kvalitní obrázky- vybírat zboží podle rozmazaných fotografií není nic, čím zákazníka nadchnete.
  2. Důležitý je propracovaný popis produktu – popis produktu je to, co vaše zboží či služby prodává
  3. Výhodné ceny – můžete zákazníkovi nabídnout lepší ceny než konkurence, případně zákaznické slevy a bonusy?
  4. Zboží s dodáním ihned – nakupujícího zajímá, kdy mu bude zboží skladem doručeno. U zboží, které skladem není ho napadne otázka: "a kdy bude skladem?"
  5. Rozdávejte benefity – Mnoho zákazníků zajímá například celková cena objednávky včetně dopravy. Nabídněte jim dopravu od určité částky zdarma. Cenu jim sdělte v prvních krocích objednávky, aby vám na konci objednávky neopouštěli košík jen kvůli výši ceny dopravy.

Co zákazníci vysloveně nesnáši?

Zákazníky nenuťte se pro nákup v eshopu registrovat. Odradí to každého, kdo vás navštíví za účelem nákupu! Často odrazují zákazníky i pop up okna, která na něj vyskočí hned po návštěvě vašich stránek.

Víte, jaké nadstandartní služby zákazníci vítají?

  1. prodlouženou záruku
  2. odvezení starého spotřebiče
  3. dopravu kurýrem

Proč u vás chtějí zákazníci nakoupit?

  • Máte zboží skladem s rychlým dodáním – ušetříte jim čas
  • Mohou objednávat kdykoliv si zamanou
  • Zboží jim doručíte i do kanceláře nebo na hřiště
  • Máte výhodné ceny
  • Využíváte srovnávače zboží