FAQ - často kladené otázky

Co je artikul.cz?

Artikul.cz je srovnávač zboží.

Kdo se může na artikul.cz registrovat?

Na artikul.cz můžete registrovat jakoukoliv firmu, OSVČ nebo instituci podnikající dle platné legislativy České republiky.

Kolik mě bude stát registrace na artikul.cz?

Jsme ZDARMA. Nicméně pro plné využití služeb, které portál nabízí doporučujeme dobití peněženky. Více informací naleznete v ceníku.

Jak na objednávku a registraci?

Objednávat nemusíte nic, stačí se jednoduše zaregistrovat a vybrat Vámi preferovanou formu spolupráce. 

Mohu profil své firmy na artikul.cz editovat?

Po přihlášení můžete veškeré vámi vložené údaje editovat a doplňovat.

Uvidí uživatelé pobočky mé firmy?

Ano, přidávat můžete pobočky firem (obchodů), adresy jednotlivých poboček i otevírací doby.

Mám na artikul.cz registrovanou firmu, ale zapomněl jsem heslo. Co s tím?

Nové heslo vám bude vygenerováno a odesláno na e-mail funkcí Zapomenuté heslo

Jak často nahráváte seznam zboží mého e-shopu?

2x denně, začínáme indexovat v 6:00 h. a další indexace probíhá v 15h.

A co recenze a hodnocení obchodů?

Recenze mohou vkládat uživatelé (zákazníci) k vašemu profilu, zobrazí se v detailu firmy. Vy máte možnost na recenze reagovat - pravidla recenzí.  

Mohu zařadit i produkty s nulovou nebo neznámou cenou?

Ano, v tomto směru vás nebudeme nikterak diskriminovat. A jsou situace, kdy výrobce opravdu vyžaduje cenu až po registraci zákazníků. Jediné omezení je to, že při setřídění podle ceny budou takové produkty nebo služby vždy na konci seznamu.

Budete zobrazovat reklamy?

Ano, přece jen jsme nízkonákladový výhledávač. Uděláme ale vše proto, aby reklamy nenarušovaly základní funkci webu.

Nenašel jsem odpověď na svoji otázku ...

Prosím neváhejte kontaktovat e-mailem na info@artikul.cz.